sobota

Krvavice, pražen krompir in solata

Bolj tak po domače:
  • juha
  • bele kašnice (ali koline)
  • pražen krompir
  • zelena solata
JUHA
Od včeraj sem si pustila piščančje kosti, ki sem jih danes dala kuhat. Zraven pa seveda jušno zelenjavo in začimbe. Tak je nastala dobra juhica, ki jo imam še za jutri. Danes sem pa jo zasipala z jajčko. Jajco razžvrkljam (uh, kakšna zapletena beseda) in jo rahlo solim, nato pa vlijem v juho (ki jo že dam z ognja, da ne vre predolgo) in istočasno mešam. Tako se ne naredijo grudice, ampak ostane tak razvlečeno jajce. Meni je to ful dobro :)

BELE KAŠNICE
Sta jih moja starša delala in sem en par danes spekla. Kašnico sem najprej fajn prepikala z iglo, še posebej sem pazila na kakšne zračne žepke (če bi to bil pravi izraz), da ne bi počila. Dala sem jo na pekač in polila z oljem. Pečico sem segrela na 200 stopinj in dala pečt za 45 min. Po približno 20 minutah (al pa še prej) sem temperaturo znižala na 170 stopinj, pred koncem pa celo na 150. Bila je ravno prav pečena, počila mi ni, pa zelo okusna je bila:)


PRAŽEN KROMPIR
Ja, h kašnica druga priloga itak ne paše (vsaj za moje pojme ne). Naredla sem ga na poru. Krompir sem malo solila in dolila malo jušne osnove, da ni preveč suhi. Super je bil. 

SOLATA
Tudi mora biti, brez nje ni kosila :) 

PS: Moj dragi se je spet špilal s postavitvijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar