torek

Piščančji zrezek, riž s porom in solata

Ker se mi ravno dalo:
  • juha
  • paniran piščančji zrezek s sirom
  • riž s porom
  • kumarica
JUHA
Včeraj sem si od kotletov pustila (surove) kosti, ki sem jih danes uporabila za jušno osnovo. Zraven sem seveda še dodala jušno zelenjavo in začimbe. Skuhano juho sem precedila in zakuhala z ribano kašo. Danes je bila dobra, ker sem jo pustila tako dolgo vreti, da je bila res mehka (ravno tako kot mi je všeč:)

PIŠČANČJI ZREZEK S SIROM
Jah, kupljeni od PP. Ni se mi dalo nič kaj ustvarjat, to pa je tako hitro pripravljeno in tudi dobro je. Čeprav ne ravno najbolj zdravo:)

RIŽ
V loncu sem najprej segrela malo olivnega olja in masla, na tem pa sem popražila por. Dodala sem riž, premešala in zalila z vodo. Solila sem in pustila, da je počasi vrelo. Poznalo se je na okusu, ker sem dodala maslo, vendar nisem ziher, da mi je všeč. Mislim, da bom naslednjič spet brez masla kuhala riž.

KUMARICA
Kumarico ali morek (po domače:) sem obelila in naribala ter solila. Po nekaj časa, ko je spustil vodo, sem jih ožmaknila (kar z roko) in dala v skledo. Pripravila sem preliv iz navadnega jogurta, kisle smetane in kopra. To sem potem zmešala v kumarice in postregla. Dobro je bilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar