nedelja

Porova juha, štefani pečenka, cvetača v omaki, testenine in solata

Nedeljsko kosilo:
  • krompirjeva juha s porom
  • štefani pečenka
  • cvetača v beli omaki
  • testenine
  • radič treviso
JUHA
V loncu sem segrela olje in na njem popražila narezan por in na majhne kocke narezan krompir. Zalila sem z govejo jušno osnovo in kuhala tako dolgo, da se je krompir zmeščal. Potem sem spasirala s paličnim mešalnikom (pa ne preveč na drobno), dolila malo mleka in postregla. Zraven sem ponudla rezino koruznega kruha.

ŠTEFANI PEČENKA
Mleto meso (mešano) sem začinila (sol, poper, vegeta) in dodala eno jajce, popraženo čebulo in drobtine. Premešala sem in oblikovala pečenko. Na sredo sem dala trdo kuhano jajce. Po vrhu sem namazala s kečapom in dala pečt. Na 180 stopinj za eno uro.

CVETAČA
Cvetačo sem skuhala v slani vodi in jo odcedila (vodo sem pustila). V loncu sem raztopila maslo in nanj dala eno žlico moke, da se je malo popražila. Potem sem zalila z deci in pol vode, v kateri se je kuhala cvetača. Mešala sem, dokler se ni fajn zgostila. Pokuhala sem še pet min in dodala rumenjak, ki sem ga z dvema žlicama mrzle vode razžvrkljala. Premešala sem omako, jo solila in dodala malo limoninega soka. Omako sem prelila čez cvetačo. 
Omaka je bila pač močnata, pa nisem bila ravno najbolj navdušena. Saj je za pojest, ampak kaj brez moke, bi bilo boljše :)

TESTENINE
Malo čudna kombinacija, ampak je bilo dobro.



SOLATA
Kupla sem radič treviso, ker me je pač zanimalo kakšnega okusa je, če pač drugače zgleda kot navadni rdeči radič. Pa mi ni bil všeč. Preveč grenak. Nikol več :) Aja, pa s krompirjem sem ga naredila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar