ponedeljek

Piščančja enolončnica in jabolčni štrudl s sladoledom

Kosilo za zimski dan:
  • piščančja enolončnica
  • jabolčni štrudl s sladoledom

PIŠČANČJA ENOLONČNICA
Imela sem še dve bedri od ta prave domače stare kure. Ti bedri + eno čebulo + dve peteršiljevi korenini (mali) + začimbe (sol, poper, vegeta, majaron) sem dala kuhat. Po približno uri in pol sem juho precedila v nov lonec, meso narezala na kocke in jo dala v juho ter začela dodajat zelenjavo (glede na čas kuhanja eno prej, drugo kasneje) korenček, krompir, gomolj zelene, por, brstični ohrovt, brokoli, cvetača, grah s konzerve. Na koncu sem dodala še malo ribane kaše (res samo eno žličko, drugače bi bilo preveč gosto). Zraven sem ponudila žemljico. Zelo dobra juha je bila, okusna in sitostna. Res paše na tak zasnežen dan.

JABOLČNI ŠTRUDL
Tudi to mi je nekako pasalo danes. Kupila sem vlečeno testo (ne da se mi ga doma delat, pa še dobro mi ne rata) in jabolka gala (sem ugotovila, da so mi ta najboljše, ker so fajn sladkasta). Jabolka sem obelila in naribala ter podušila. V lonec sem vlila malo olja, dodala jabolka in jih sladkala ter začinila s cimetom. Pustila sem, da so se malo podušila.
Uporabila sem dva lista vlečenega testa (pa osem bolj malih jabolk); ki sem ju najprej namazala z olivnim oljem (vsakega posebej), nadevala z jabolki in zavila. Dala sem na pekač obložen s peki papirjem in po vrhu namazala z olivnim oljem. Pekla sem na 200 stopinjah pol ure. Servirala sem že malo ohlajnega s kepico vanilijevega sladoleda. Super kombinacija (se mi še kar lušta po več:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar