ponedeljek

Kisla repa, ajdovi žganci in kranjska klobasa

Bolj slovensko danes:
  • kisla repa
  • ajdovi žganci
  • kranjska klobasa
KISLA REPA
Repo sem malo umila, da ne bi bila preveč kisla. Potem sem jo dala v lonec in dolila vodo (tak, da je pokrita), dodala sem sol, par zrn celega popra in lovorjev list. Vrelo je pol ure. Nato sem naredila prežganje (olje, por, moka in malenkost rdeče paprike ter voda na koncu) in to vmešala v repo. Pokuhala sem še dobrih deset minut. Drugače pa sem gledala po tem receptu. Za naju sem uporabila pol kile repe in sva vse pojedla. Sem se mogoče bala, da bo kaj ostalo, a sma zmazala vse do zadnjega :)


AJDOVI ŽGANCI
Ti instant žganci mi niso glih najbolj super, ampak ker jih imam jih pač moram porabiti. V vodi začinjeni z oljem sem skuhala ajdov zdrob in to je to:) Na koncu pa sem naredila ocvirke za preliv. Da je nekaj okusa. Drugače pa je dobra kombinacija z repo.

KLOBASA
Kosilo ne sme biti brez mesa, te pa naj bo vsaj klobasa zraven :) Pa gorčica mora biti obvezno poleg. Pa friške žemlje:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar