nedelja

Pečena rebra, riž z mocarelo, glaziran baby korenček in solata

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečena rebra
  • riž z mocarelo
  • glaziran baby korenček
  • zelena solata
JUHA
Spet sem si od včeraj pustila jušno osnovo, v kateri sem skuhala korenček. Zakuhala pa sem z ribano kašo, ki rabi toliko časa, da se fajn skuha. 

PEČENA REBRA
Ne, tokrat pa nisem medenih delala. Malo spremembe pa pač mora biti. No, kot prvo sem jih pokuhala v vodi (sol, poper), ker baje potem ostane meso bolj sočno. Po približno 15 minutah sem dala rebre na pekač in naredla poševne zareze po vrhu. Potrosila sem z rožmarinom in prelila z olivnim oljem. Dolila sem še malo vode, v keri so se kuhale. Pol pa v pečico. Najprej eno uro (od začetka na 200, kasneje na 180 stopinj), pol pa še približno 10 min na žar načinu, da so se fajn zapekle. Dobre so bile, čeprav so mi medene skoraj boljše oz. sem jih bolj navajena :)

RIŽ Z MOCARELO
Ok, mogla sem spet nekaj novega delat, pač da porabim sestavine, ki jih imam v hladilniku. In sem se odločla, da bom mocarelo dala kar v riž. Saj je bilo dobro, ampak neki kulinarični presežek glih ni. Nikomur ne pravit, ampak tega več ne bom delala :)
Prvo sem v loncu segrela malo masla in olja, na katerem sem popražila por. Čez nekaj časa sem dodala šalčko riža, premešala in zalila s pol šalčke vina. Ko je vino povrelo, pa sem zalila z dvema šalcama vode, solila in pustila, da je počasi vrelo. Ko je bil riž kuhan, sem vanj vmešala naribano mocarelo in pustila pokrito, da se je sir raztopil. 

GLAZIRAN KORENČEK
Skuhala sem tudi malo zamrznjenega baby korenčka (v slani vodi). V ponvi sem raztopila maslo in na njem rjavi sladkor. Pol pa sem dala (odcejan) korenček v ponev in premešala ter pustila, da se je sladkor raztopil. 

SOLATA
Jah, tako kosilo pa res rabi solato zraven :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar