ponedeljek

Svinjski zrezki v zelenjavni omaki, kruhovi cmoki in solata

Ponedeljkovo kosilo:
  • juha
  • zrezki v zelenjavni omaki
  • kruhovi cmoki
  • zelena solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj, pa zlate kroglice notri. Ej, ko se mi ne da z juho mantrat,potem je to najboljša rešitev:)

ZREZKI V ZELENJAVNI OMAKI
Imela sem dva sv. kotleta in nisem vedela kaj si z njima začet. Pa sem šla malo brskat po netu in na nekem forumu našla recept za zrezke v zelenjavni omaki. Čisto preprosto je, pa še vse sestavine sem imela doma.
Zrezka sem potolkla s hrbtno stranjo noža in ju solila in poprala. V ponvi sem segrela olje in na njem popekla meso. Ampak res na hitro, mogoče dobri dve minutki na stran. Potem sem vzela zrezke ven in v ponev dolila olje ter popražila na njem čebulo. Pa se je spet malo pražilo, kasneje pa sem dodala na kocke narezano rumeno papriko in paradižnik. Spet sem solila in začinila s suhim peteršiljem. Vmes sem dolivala malo vode, da se ni prismodilo. Ko se je malo popražilo, sem dala na čisto malo temperaturo, v ponev vrnila zrezka, ju pokrila z zelenjavo in pustila, da je ostalo toplo. Ko sem servirala, sem dekorirala s črno olivo.

KRUHOVI CMOKI
...ali pa rulada. Kruh sem narezala na malo večje kocke. V ponvi sem raztopila zaseko in na njej najprej popražila čebulo, nato pa dodala kruh. Popečen kruh sem presipala v plastično posodo, dodala svež nasekljan peteršilj, sol, in mešanico jajca, mleka in kisle smetane. Premešala in v maso vmešala še eno žlico moke (nič več). V alu folijo sem zavila maso in dala kuhat. Vrelo je dobrih deset minut, nato sem vzela ven, odvila in narezala. Dobri so bili.

SOLATA
Zelena solata s koruzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar