petek

Paradižnik z mocarelo, pečena orada, hush puppies in solata

Spet bolj morsko kosilo:
  • hladna predjed (paradižnik z mocarelo)
  • pečena orada s tatarsko omako na rukoli
  • hush puppies
  • rukola
HLADNA PREDJED
Tokrat za spremembo nisem kuhala juhe, ampak sem nama naredla eno tako bolj (se mi zdi vsaj) italijansko jed. Nič zahtevnega, pa še vnaprej se lahko pripravi. En paradižnik sem narezala na malo debelejše rezine; eno mocarelo (ta večjo kroglo:) sem narezala na rezine. Na krožnik sem potem izmenično dajala eno rezino paradižnika in eno rezino mocarele. Pred serviranjem sem potrosila z baziliko in pokapljala z balzamičnim kisom. AMPAK to pa še ni vse :) 
Zraven sem naredila tudi toast s prekajenim karejem. Dve rezini toasta sem popekla, ju namazala z maslom in prerezala na polovice, tako da sta nastala dva trikotnika (iz enega dela). Na toast pa sem potem dala še po dve rezini kareja. To sem potem skupaj lepo dala vse na krožnik in postregla. Zgledalo je lepo, pa tudi okusno je bilo. 


PEČENA ORADA
Orado sem spekla na enak način kot že tolikokrat prej. Zdaj me že več ne moti, da jo moram sama čisti, ampak to naredim en dva tri :) Za zraven sem naredila tatarsko omako, po tem receptu. Sicer sem imela tako malo količinsko, da sem komaj s paličnim kaj zmiksala, ampak mi je pa zelo dobro uspela. Orado sem potem postregla na posteljici z rukole:) Sicer zgleda lepo, samo je zaradi vroče ribe, rukola čisto ovenela :) Malo sem se tudi igrala z dekoracijo, tako sem dodala malo limone, pa malo brstičnega ohrovta, pa košček paradižnika. Baje, da sem se danes zelo potrudila, da je lepo zgledalo, pa okusno je tudi tak bilo :)

HUSH PUPPIES
Naredla sem jih po tem receptu, čeprav moji ne zgledajo takšni kot so na sliki pri receptu. Okusni pa so zelo. Pa jaz sem uporabila por namesto čebulo. Meni je zanimiva priloga, pa tak malo drugačna, da ni vedno samo krompir.

RUKOLA
Malo sem si pustila od včeraj, da sva imela zraven za solato. Tokrat brez jajčke :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar