sreda

Porov zavitek, piščančji žur, široki rezanci in solata

Spet nekaj novega:
  • porov zavitek (topla predjed)
  • piščančji žur
  • široki valoviti rezanci
  • paradižnikova solata
POROV ZAVITEK
Nekak mi ni bilo danes za juho, pa sem se odločila narediti dva majhna (ne glih tak mala) porova zavitka. Por sem narezala na drobne kolobarje, jih popražila in na koncu dodala kislo smetano. En list vlečenega testa sem pretrgala na pol in obe polovici nafilala, zavila in premazala z olivnim oljem. Pekla sem pol ure na 200 stopinjah.

PIŠČANČJI ŽUR
Na raznih forumih na KulSlo sem zasledila, da je ta jed zelo dobra in okusna in da se jo splača kuhati in oh in sploh:) Pa sem rekla, da bom pač enkrat pogledala ta recept. In sem ga. Tukaj je link. Ne vem zakaj sem predvidevala, da se pod tem imenom skriva nekakšna solata s piščančjim mesom. Pa sem se zmotila. Recept mi je bil všeč, pa komentarji so bili dobri in sem se odločla to sprobat. Da vidim če je res tak dobro :) In je bilo, sem zadovoljna, pa bom še kdaj to naredila. Kot prvo moram napisat, da sem malo spremenila recept; tako ponavadi jaz to delam, da recepte sebi prilagajam :)
En piščančji file (prsi) sem vrezala na pol in vsako polovico malo zarezala, da sem dobila dva velika zrezka. To sem potem popekla na olivnem olju; ampak res na hitro mogoče dve minutki na stran. Keramični pekač sem premazala z olivnim oljem, dala gor popečeno meso, okoli sem nadavala na četrtine narezane sveže šampinjone, vse skupaj sem prekrila z rezinami pršuta in nato še rezinami sira Jošt in prelila s sladko smetano (Šparovo). Aja, pred pršutom sem meso in gobice poprala in začinila z rožmarinom. To sem dala pečt na 200 stopinj za pol ure. Potem sem potresla z naribano mocarelo in pekla še 10 minut. Naredla se je fajn omaka (mi je bilo škoda, ker nisem mogla vse omake pojest:), dobra sirova skorja (kak je fajn bila kalorična), v glavem okusno je bilo.

TESTENINE
Nekak se mi je to zdela najboljša priloga. Res je pasalo zraven. Pa kakšni njoki bi tudi bli kul:)

SOLATA
Tokrat paradejz pa luk :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar