torek

Musaka in solata

Novoletno kosilo:
  • juha
  • musaka (po moje)
  • solati
JUHA
Sem spet uporabila jušno kocko, zasipala pa sem z jajčko.

MUSAKA
Krompir sem obelila in ga celega skuhala v slani vodi (ne sicer čisto do konca, kar se je potem izkazalo za napako). Vzela sem ga ven in razrezala na krhlje. 
Posebej sem popražila čebulo, nato pa mleto meso, ki sem ga začinila s soljo, poprom in peteršiljem.
V slani vodi sem skuhala baby korenček.
V jena posodo sem najprej nadevala krompir, nanj sem dala malo zaseke in potrosila z rdečo papriko. Potem sem razdelila čebulo, mleto meso, korenček in grah s pločevinke (tega sem dala malo pred koncem pečenja). To sem dala pečt za 15 min na 200 stopinj.
Pred koncem sem po vrhu posipala malo naribanega sira, da se je raztopil.
Saj je bilo dobro, ampak ni pa bilo najboljše. Krompirju se je poznalo (pri nekaterih kosih), da ni bil dovolj kuhan; pa sam koncept mi nekak ni sedel. Pojedla sicer sva, ampak bi lahko bilo boljše. Ne vem, če še bom podobno kombinacijo kdaj delala :)

SOLATI
Naredila sem zeleno solato s koruzo; zraven pa sem postregla mešano vloženo solato, ki sem jo dobila od sestre.

Ni komentarjev:

Objavite komentar