torek

Popečen puranji zrezek, zelenjavni kaneloni, brstični ohrovt in solata

Spet nekaj drugačnega:
  • kurja juha 
  • popečen puranji zrezek
  • zelenjavni kaneloni
  • brstični ohrovt 
  • pisana solata
KURJA JUHA
Od včeraj sem si pustila jušno osnovo, danes sem dodala malo zelene (gomolj) in korenčka ter na koncu zasipala s palačinko.

POPEČEN PURANJI ZREZEK
Zrezek sem potolkla, posolila in popekla na olivnem olju. Približno pet minut na vsaki strani. Hitro, enostavno in dobro.




ZELENJAVNI KANELONI
To sem se pa malo igrala in nekaj ustvarjala. Bilo je zelo dobro. Najprej sem spekla palačinke. Potem sem skuhala brokoli in cvetačo; kar skupaj v enem loncu; pa v slani vodi:) Zelenjavo sem odcedila in narezala na majhne kocke, solila, poprala, dodala malo peteršilja in eno žlico kisle smetane. To sem premešala in s tem nadevala palačinke ter jih zavila v kanelone. Keramični pekač sem naoljila, nadevala not kanelone, jih potrosila z naribanim sirom in pekla deset min na 200 stopinjah.

BRSTIČNI OHROVT
Ohrovt sem najprej skuhala v slani vodi, nato sem ga odcedila in narezala na četrtine. V ponvi sem raztopila maslo z zelišči in nato v ponev vsipala ohrovt, da se je malo popražil. Zelo okusno.

PISANA SOLATA
Skupaj sem zmešala: rumeno papriko, kumaro, por, grah s pločevinke, nariban korenček in eno trdo kuhano jajce. Začinila sem s soljo, bučnim in olivnim oljem, kisom in vodo. Dobra mešanica je nastala :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar