nedelja

Goveja juha, goveji zrezek, tunini polpeti, kumarična omaka in krompirjeva solata

Današnji mix:
  • goveja juha
  • goveji zrezek
  • tunini polpet
  • kumarična omaka
  • oljov krompir oz. krompir v solati
GOVEJA JUHA
Sem kupila en lep kos mesa in ga dala kuhat; tako je nastala dobra juha (edino malo preveč sem poprala:), ki sem jo zasipala z rezanci. Notri je seveda obvezno bil korenček in gomolj zelene.

GOVEJI ZREZEK
V bistvu sem od kuhanega mesa vrezala dva kosa dol in servirala. Ostalo bo jutri za kosilo:)

TUNINI POLPETI
Po dolgem času sem jih spet naredila. So zelo enostavni in hitri za pripravit. Uporabila sem dva manjši tunini konzervi, ki sem ju odcedila in meso presipala v posodo. Dodala sem na drobno narezan por, eno jajce, majonezo, sol, poper in drobtine. To sem potem oblikovala v štiri polpete; pa še en mali za povrhu je ostal:) V ponvi sem jih nato popekla, mogoče dobri dve minuti na eni strani. Res je hitro perajt.

KUMARIČNA OMAKA
Pri receptu za tunine polepete še je zraven ta omaka, ki paše zraven. Eno kumaro sem obelila in vrezala na polovico (po dolgem). Iztrebla sem semena, čeprav pri tej kumari to ni bilo ravno potrebno. Potem sem obe polovici naribala, solila in pustila, da se je spustila voda. To sem malo umila in dala na cedilo, da se je odcedlo. Potem sem pa kumare dala v skodelico in dodala polovico navadnega jogurta, koper, sol in poper ter dobro premešala. Nato pa sem dala v hladilnik za približno eno uro. Okusno.

KROMPIR V SOLATI...
...ali po domače oljov kramper. Celi krompir (neolupljen seveda) sem skuhala in kuhanega pustila, da se je malo ohladil. Potem sem ga obelila in narezala na rezine. Namesto čebule sem gor narezala por in začinila s soljo, poprom, bučnim oljem, belim oljem, kisom in vodo. Premešala in servirala :)

PS: Danes se je moj dragi malo hecal, ko je slikal kosilo. Nisem jaz tak okrasila :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar