četrtek

Dunajski zrezek, pomfri in solata

Kalorije na mizi:
  • juha
  • dunajski šnicl
  • pomfri
  • mešana solata
JUHA
Ena svinjska kost, por, korenček, peteršilj, začimbe, voda. Vre, vre, vre - je kuhano :) Precedim in zasipam z rezanci. Vre, vre - je kuhano :) Postrežem in pojeva.

DUNAJSKI ŠNICL
Dva kotleta svinjska sem potolkla, solila, spanirala in ocvrla na olju. Zraven pa sem naredla tatarsko omako. Link do tega recepta je že objavljen. Tokrat sem edino dala malo preveč kisle smetane. Drugače pa je bila super dodatek. Da ni vedno ta kečap.


POMFRI
Pač takak se naredi. Krompir narezani, pa ocvrti v olju. Nekak mi danes ni najbolj uspel, sem že dosti boljšega naredla. Ampak vseeno sva ga pojedla. Tak za tu pa tam paše, da dobiva fajn kalorični obrok :)

SOLATA
En paradižnik, koruza, por, popečeni šampinjoni in preliv (bučno in belo olje, sol, kis in voda).

Ni komentarjev:

Objavite komentar