četrtek

Kuhana hrenovka, pečen krompir in solata

Čist na izi:
  • juha
  • kuhana hrenovka s sirom
  • pečen krompir
  • rukola z jajčko
JUHA
Kuhat sem dala korenček in gomolj zelene (oboje narezano) in dodala govejo jušno kocko. Na koncu sem zasipala z rezanci.

HRENOVKA S SIROM
Hrenovko sem skuhala v vodi. Nič posebnega.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem obelila, umila in narezala na manjše kocke. Dala sem ga v pekač in dodala čebulo, česen, rožmarin, sol, poper in olivno olje. Premešala sem in dala pečt za dobre pol ure na 200 stopinj. Čez nekaj časa sem znižala na 180 in vključila žar funkcijo, da se je fajn zapekel. Za prste polizat.

RUKOLA
Po dolgem času se mi je zaluštala in so jo ravno imeli v trgovini, tako da sem si jo privoščila. Skuhala sem še dve jajci (trdo) in jih narezala na kocke ter dodala solati. Začinila sem z bučnim in belim oljem, soljo, kisom in vodo. Paše po dolgem času :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar