petek

Piščančji zvitki, sirov štrukelj, gobice in solata

Nič takega:
  • porova juha s krompirjem
  • piščančji zvitki
  • sirov štrukelj
  • pražene gobice
  • zelena solata
JUHA
Po dolgem času se mi je spet zaluštala, pa sem jo naredila. V loncu sem segrela malo masla in malo olja. Dodala sem narezan por in krompir. Malo popražila in zalila z jušno osnovo od včeraj. Kuhala sem, potem pa spasirala in dolila malo mleka. Ker je potem juha en čas stala, je postala zelo gosta. Bila je pa kljub temu zelo dobra.

PIŠČANČJI ZVITEK
Piščančja stegna ali plečke oz. gornji del bedre sem razkoščičla (se pravi, da sem kosti ven zrezala), da sem dobila 4 zrezke. Kožo sem pustila. Dobro sem jih potolkla, da so se malo stanjšali:) Z notranje strani sem jih malo solila in posipala s karijem. Nato sem dala gor pol rezine pršuta in en malo pokuhan baby korenček. To sem zvila in prepičla z zobotrebcem. Postopek sem seveda ponovila še z ostalimi. Dala sem jih na pekač in prelila z oljem. Potem pa hop v pečico. Najprej na 200, nato pa na 170. Pekla sem 45 min, nato pa sem vključla žar funkcijo. Hotela sem jih imeti not samo še slabih deset minut, a sem se začela ukvarjati z mojim sinekom, pa sem jih "pozabila" not kar pol ure. Na srečo sem pred tem zmanjšala na 150 stopinj. Ampak, kljub temu niso bile preveč pečene. Meni so bile zelo okusne, pa kožica je bila tak fajn hrustljava.

ŠTRUKLJI
Pač kupljeni in skuhani v slani vodi. Malo predolgo sem jih pustila v vodi, da so se napili, pa so bili glih tak dobri za pojest.

GOBICE
Imela sem v skrinji še nekaj gobic, pa sem hotela to porabit. Najprej sem popražila luk, dodala gobice in začinila s soljo in peteršiljem. Mešala sem in vmes še dolivala malo vode. Čisto preprosto in dobro. 

SOLATA
Spet mehka zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar