sobota

Losos, maslen krompir, popečena paprika in solata

Spet nekaj morskega:
  • juha
  • losos z limono in rožmarinom
  • maslen krompir s peteršiljem
  • popečena paprika
  • zelena solata
JUHA
Jušno osnovo sem skuhala že včeraj, in sicer sem izbrala govejo. Ja, že spet kocka:) Dodala sem korenček, na koncu pa kar zlate kroglice. Nič posebnega.

LOSOS Z LIMONO
Na pekač sem najprej dala rezine limone, gor pa lososove kotlete. Potresla sem z rožmarinom in polila z olivnim oljem. Na vrh pa še spet rezino limone in v pečico za 20 min na 200 stopinjah. Bilo je zelo, zelo okusno. 

MASLEN KROMPIR
Krompir sem narezala na kocke in ga skuhala v slani vodi. Potem sem ga odcedila in dala v skledo, v kateri sem že imela na drobno nasekljan peteršilj in maslo. Premešala sem in servirala. Ta krompir zelo paše k ribam, pa tak malo drugače, da ni vedno samo pečen :)

POPEČENA PAPRIKA
Rumeno papriko sem narezala na tanke rezine in jih popekla v ponvi na malo olja. Rahlo sem solila in to je to. Potrebno je malo zelenjave imeti pri kosilu (vsaj občasno:), pa še barvni krožnik je potem:)

ZELENA SOLATA
Gentile solat sem kupila danes, jo natrebila (jaz jo kar natrgam in ne režem z nožem) in začinila (bučno in belo olje, kis, sol in voda).

Ni komentarjev:

Objavite komentar