sreda

Pleskavica, skuta s čebulo in paradižnik

Malo bolj bosansko danes:
  • juha
  • pleskavica
  • skuta s čebulo
  • paradižnik
  • rdeča pesa
JUHA
Skuhala sem kurjo juho s kocke. Dodala sem korenček in na koncu zasipala z ribano kašo. Včasih res nisem imela rada juh oz. sem jih bolj na silo jedla. Zdaj pa (skoraj) ne vem več si predstavljat kosila brez juhe. Paše nekaj toplega za želodčke:) še posebej, ko je potem glavna jed bolj hladna varianta tako kot danes.

PLESKAVICA
Kupila sem komplet štireh, pa sem dve dala kar v zamrzovalnik. Ena na osebo je čisto dovolj. Na olju sem obe pleskavici popekla. Je kar hitro gotovo, v približno 10 minutah je bila pečena na obeh straneh. Bila je zelo okusna in prav paše občasno tudi tako bolj fast food hrano jest:)

SKUTA S ČEBULO
Ne vem zakaj sem kupila pasirano skuto, ker je za to jed boljša nepasirana. V glavnem skuto, kislo smetano in narezano čebulo sem skupaj zmešala. Začinila sem s poprom in rdečo papriko (mleto seveda:). Ponovno sem dobro premešala. Meni je to dobra jed, ampak kot sem že napisala z nepasirano skuto je boljše. Zraven zelo paše žemljica.

PARADIŽNIK
Samo narezan na rezine in soljen. Kaj drugega pa res ne morem napisati, če pa je to vse :) Lahko samo rečem, da ta paradižnik niti približno ni tako dober kot domači. Komaj čakam, da bo spet sezona in bom lahko kar na moj vrt si šla po njega :)

RDEČA PESA
Namesto solate. Še vedno kupljena...kr' neki :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar