nedelja

Jedilnik, 30. 3. 2014

Prekrasna nedelja:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečen krompir
  • kremna špinača
  • solata
JUHA
Kuhat sem dala sv. kost in vse ostale potrebne sestavine. Edino ni mi jasno, zakaj je voda potem tako motna.

PEČENE PERUTNIČKE & PEČEN KROMPIR
Perutničke in krompir sem dala kar skupaj pečt. Začinila sem jih s soljo, rožmarinom in olivnim oljem. Pekla sem jih slabo uro.

KREMNA ŠPINAČA
V soboto mi je mama dala nekaj špinače (njej zelo lepo raste), ki sem jo danes pripravila. Najprej sem jo seveda dobro umila, potem pa sem jo malo natrgala. V loncu sem na maslu in olivnem olju na hitro popražila malo Gustina (namesto moke) in česna. Dodala sem špinačo in dolila malo juhe. Kuhani špinači sem dodala malo mleka, kisle smetane in muškatnega oreščka.

SOLATA
Imam še kar nekaj solate, tak da sem jo pripravila zraven. 

2 komentarja:

  1. Sprašuješ se glede juhe. Moja mama mi je vedno govorila, da če bo juha premočno vrela, bo motna. Jaz jo pustim, da zavre, potem pa znižam, da samo malo "brbota". Če je pa še kakšen drugi vzrok, pa ne vem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To bo verjetno kar pravi odgovor. Jaz res velikokrat pustim vreti in ne brbotati. Bom upoštevala nasvet. Hvala.

      Izbriši