sreda

Jedilnik, 12. 3. 2014

Na Gregorjevo:
  • goveja juha
  • popečen sv. kotlet z jurčki
  • polenta
  • čips iz sladkega krompirja
  • solata
GOVEJA JUHA
En kos goveje rebre z mesom sem dala kuhat. Seveda skupaj z jušno zelenjavo. Kuhano sem precedila in zasipala z rezanci. Pa še drobnjak sem nam dala not. To zdaj porabljam staro zalogo, drugače pa mi na vrtu že lepo novi žene.

SV. KOTLET Z JURČKI
Dva kotleta sem dobro potolkla in solila. V ponvi sem ju na olivnem olju popekla z obeh strani. Popečene sem vzela ven in v ponev vsipala čebulo, da se je popražila. Čez čas sem dodala še jurčke in jih dušila. Začinila sem jih s soljo, poprom in peteršiljem. Na koncu sem vmešala še žličko kisle smetane. Mnjami.

POLENTA
Ker sem vedela, da sladkega krompirja ne bo dovolj, sem pripravila še polento. Pa še moj sin jo z veseljem je.

ČIPS IZ SLADKEGA KROMPIRJA
Včeraj sem prvič pri nas v Šparu videla, da imajo sladki krompir. Pa sem kupila enega za probo. Doma sem potem po internetu brskala, kako bi ga pripravila. Odločila sem se čips oz. popečen krompir. 
Krompir sem najprej obelila in ga naribala na rezine. Začinila sem jih z olivnim oljem, soljo in čilijem. Na pekač sem dala peki papir in nanj zložila rezine krompirja. Pekla sem dobrih 20 min na 220 stopinjah. Pa enkrat sem vmes obrnila. Sicer ni bil tako hrustljavo zapečen, kot je to bilo na sliki, a bilo je zelo okusno. Moj je rekel, da je bil to najboljši del kosila.
Zraven sem nama naredila Ranch pomako (Ranch dip), in sicer iz začimb in navadnega jogurta. Uporabila sem svež peteršilj in svež drobnjak. Oboje sem drobno nasekljala in dala v skodelico. Kos mlade čebule sem tudi drobno nasekljala in dodala v skodelico. Vsemu skupaj sem dodala še en strt česen, suh koper, sol in poper. Začimbam sem dodala nekaj žličk navadnega jogurta, premešala in dala v hladilnik počivat. Odlično.

SOLATA
Kupla sem nama repincl, ki sem ga naredla s česnom. Sicer mi je zanimivo, da na embalaži piše, da je solata oprana. Jaz jo namreč vedno operem in vedno vidim, da je potrebna še dodatnega pranja. Ne zaupam temu, ker piše na etiketi.

2 komentarja: