ponedeljek

Jedilnik, 3. 3. 2014

Danes:
  • juha
  • dušeni svinjski kosi
  • ohrovtove krpice
  • regrat
JUHA
Juho imam seveda od včeraj, danes sem v njej skuhala korenček. Kuhani juhi smo si dosipali zlate kroglice in drobnjak.

DUŠENO MESO
Spet sem vzela ven s skrinje dva manjša kosa plečke. Narezala sem ju na koščke in jih podušila. Najprej sem v ponvi na sezamovem olju popražila čebulo, zatem sem dodala meso. Ko se je na hitro popražilo, sem zalila z vodo in začinila s soljo. Počasi sem dušila in vmes mešala in dolivala vodo. Na koncu sem še enkrat dosolila in poprala. Pa kar dobro je bilo, samo meso je bilo še vedno malo žilavo (pa je skoraj tričetrt ure se tenstalo).

OHROVTOVE KRPICE
Naredila sem samo zelenjavno verzijo, se pravi brez testenin. Najprej sem na zaseki popražila čebulo. Dodala sem na kocke narezano rdečo papriko in čez par minutk še na kose narezan ohrovt. Začinila sem s soljo, vegeto in malenkost sladkorja. Malo sem še popražila. Odlično.

REGRAT
Sva šla s sinom dopoldne malo po parku na sprehod in na enem odročnem delu našla regrat. Tako smo danes imeli spet regrat za solato. Pa s krompirjem sem ga naredila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar