četrtek

Jedilnik, 13. 3. 2014

Danes:
  • juha
  • pohani šnicl
  • popečena zelenjava
  • solata
JUHA
Juho sem imela od včeraj, v njej sem samo korenček skuhala in zasipala z rezanci.

POHANI ŠNICL
Porabila sem še en sv. zrezek, ki mi je ostal od včeraj. Kupila pa sem še en puranji zrezek. Oboje sem potolkla in solila ter spanirala. Potem pa sem jih spohala v vročem olju. Vsaki je dobil pol obeh.

POPEČENA ZELENJAVA
Narezala sem eno mlado čebulo, kos rumene paprike, kos rdeče paprike, pol bučke, kos melancane in vse skupaj popekla. Cvetačo sem malo pokuhala in jo prav tako dala v ponev k preostali zelenjavi. Vse skupaj sem začinila s soljo in origanom. Odlično.

SOLATA
Danes sva imela mešanico repincila, regrata in kuhanega krompirja. Od včeraj sem imela še nekaj repincla. Po dvorišču sem nabrala regrat, pa še en krompir sem skuhala. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar