sreda

Jedilnik, 26. 3. 2014

Spet nekaj slastnega:
  • juha
  • mesni polpeti
  • pečen krompir
  • polnjeni šampinjoni
  • mešana solata
JUHA
Spet sem pri mesarju kupila nekaj mesnatih sv. kosti. Par sem jih uporabila za današnjo juho, ostalo pa je romalo v skrinjo. V juho sem seveda dodala še vse ostale potrebne sestavine. Kuhano juho sem precedila in jo zasipala z rezanci. Pa svež drobnjak sem prinesla z vrta.

MESNI POLPETI
V skledo sem dala mešano mleto meso, nasekljan peteršilj, eno surovo jajce, sol, poper in drobtine. Iz tega sem "zamesla" maso, iz katere sem potem oblikovala polpete in jih popekla na olivnem olju. Polila pa sva jih z dvema omakama (jogurtova in s papriko), ki nama je ostala od včerajšnje večerje. Zelo je bilo dobro.

PEČEN KROMPIR
Tri krompirje sem obelila in narezala na krhlje. Dala sem jih na pekač in začinila s soljo, rožmarinom in olivnim oljem. Dala sem pečt na 200 stopinj za dobre tričetrt ure. Vmes nisem nič obračala in moram reči, da se je zelo lepo zapekel. Mnjami.

POLNJENI ŠAMPINJONI
Šampinjone sem očistila. Bate sem odstranila in jih na drobno nasekljala. V ponvi sem najprej popražila malo nasekljanega pora, dodala sem nasekljane bate, peteršilj, sol in drobtine. Vse skupaj sem še malo popražila. 
Kapice sem z zunanje strani namazala z olivnim oljem in jih napolnila s popraženimi bati. To sem potem nadevala na pekač h krompirju. Peklo se je 15 minut. Odlično.

MEŠANA SOLATA
Eno konzervo belega fižola sem umila, odcedila in vsipala v skledo. Papriko (rdečo, rumeno in zeleno) sem narezala na kocke in dala v skledo. Por in mlado čebulo sem narezala na rezine in dodala v skledo. Začinila sem s soljo, poprom, olivnim oljem, balzamičnim kisom in vodo. Premešala sem in solata je bila pripravljena. Odlična je bila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar