nedelja

Jedilnik, 2. 3. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • kurja juha
  • popečena piščančja prsa
  • ajdova kaša z jurčki
  • regrat
KURJA JUHA
Za spremembo sem kupila cele piščančje prsi in sem kost ter kožo dala kuhat za juho. Zraven sem seveda dala še jušno zelenjavo in začimbe. Kuhano sem precedila in zasipala z rezanci. Pa še drobnjak sem dodala.

POPEČENA PRSA
Prsi sem narezala na zrezke in jih solila. V ponvi sem jih na segretem sezamovem olju popekla. Odlično.

AJDOVA KAŠA Z JURČKI
Ajdovo kašo sem skuhala v slani vodi, dodala sem tudi lovorjev list. V vmesnem času sem popražila čebulo in ji dodala zmrznjene jurčke. Jurčke sem začinla s soljo, svežim peteršiljem in timijanom. Čez čas sem dosipala kuhano kašo, dolila nekaj sladke smetane in še malo popražila. 

REGRAT
Tokrat sem ga naredila s kuhanim krompirjem. Še mi je boljši kot z jajčko. Pa spet bo treba iti na lov. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar