četrtek

Jedilnik, 27. 3. 2014

Kalorije, kalorije:
  • juha
  • puranji zrezek s sirovo omako
  • njoki
  • rdeča pesa
JUHA
Juho sem imela še od včeraj, danes sem v njej skuhala korenček, zasipala pa sem jo z ribano kašo. Nič posebnega.

PURANJI ZREZEK
Zrezka sem potolkla in solila ter popekla  ponvi. Ker pa sta bila zrezka kar debela (kljub temu, da sem ju potolkla), sem ju vzela ven in prerezala na pol, da je bilo prej gotovo. 
Potem sem hotela še omako naredit, pa mi ni glih najboljše ratala oz. ni bila takšna, kot sem si jo predstavljala. V ponev sem namreč vsipala modri sir in zalila z malo sladke smetane. Hotla sem, da bi nastala taka fajn tekoče-gosta omaka. Pa se je kar nekam strdila in ni bila ravno tak gladka. Bi si morala najprej malo po internetu pogledat za kakšne recepte.

NJOKI
Kupla sem Hokusove domače svaljke. Zadnjič jih je tašča naredla, pa so bli tak dobri; meni pa niso tak dobro uspeli. Skuhala sem jih po navodilih. Ampak, saj so bili dobri. Samo nisem vedela, da se tak vode napijejo, pa sem jih skoraj malo preveč skuhala.

SOLATA
Namesto solate pa sva jedla rdečo peso.

Ni komentarjev:

Objavite komentar