sreda

Jedilnik, 19. 3. 2014

Danes:
  • juha
  • popečena piščančja prsa
  • ohrovtove krpice
  • solata
JUHA
Ker sem kupila cele piščančje prsi, sem kožo in kost dala kuhat za juho. Zraven pa seveda jušno zelenjavo. Precejeno juho pa smo si zasipali z zlatimi kroglicami.

POPEČENA PRSA
Piščančje prsi sem malo zarezala, da so nastali malo tanjši zrezki. Le-te sem najprej potolkla, nato pa posolila. V ponvi sem jih na olivnem olju popekla. Kar nismo uspeli pojesti za kosilo, pa smo zmazali za večerjo.

OHROVTOVE KRPICE
Pol manjše glave ohrovta sem narezala na kocke, solila in pustila malo stati. V ponvi sem popražila malo pora in mlade čebule. Temu sem dodala ohrovt in začinila še z vegeto in sladkorjem.
V vmesnem času sem skuhala jajčne krpice, ki sem jih odcedila. Nato sem jih dodala k popraženemu ohrovtu in še malo popražila. 

SOLATA
To je še vedno tista nabrana solata, ki kar ostaja in ostaja. Nekak se je ne moreva rešiti, še za jutro jo imava. ;) 

4 komentarji:

  1. Mene pa zanima, če ti ohrovta nikoli malo ne pokuhaš - blanširaš. Jaz sem že veliko receptov pregledala, ker tudi sama nisem vedela, in večinoma je tako. Sedaj delam tako tudi jaz, ne vem pa, ali je res potrebno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Včasih sem blanširala, potem pa sem probala brez in mi je tudi všeč. Mogoče malo bolj trdi ostanejo listi, ampak mene to ne moti. Če pa je potrebno, pa tudi jaz ne vem. :)

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor. Ga bom tudi jaz sedaj kdaj naredila brez blanširanja, saj so mi tvoje priprave všeč. In tudi mene ne moti, če je malo trši, pa še hrustanje mi je všeč. :)

      Izbriši
    3. Atenina, hvala. Poskusi, po mojem ti ne bo žal.

      Izbriši