sreda

Jedilnik, 5. 3. 2014

Postno kosilo:
  • porova juha s krompirjem
  • rezanci z zelenjavo in rakci
  • solata
POROVA JUHA
Ker je danes post sem skuhala zelenjavno juho. Tako sem na malo masla in olivnega olja na hitro popražila narezan por in krompir. Zalila sem z vodo, solila in pustila vreti. Ko je bil krompir kuhan, sem zmešala s paličnim mešalnikom. Dolila sem malo mleka in še začinila s soljo in poprom. Slastno.

REZANCI Z ZELENJAVO IN RAKCI
Rakce oz. kozice sem odtalila, malo oplaknila in do suhega popivnala. Kitajske jajčne rezance sem skuhala, vodi sem dodala malo sezamovega olja, in jih odcedila. V vmesnem času sem si narezala zelenjavo: brokoli, stročji grah (sem ga celo pri nas v Hoferju dobila), papriko (rdečo, rumeno in zeleno), korenček (sem ga naribala), por in mlado čebulo. Nasekljala sem ingver in tri stroke česna.
V ponvi sem na vročem sezamovem olju na hitro popekla kozice, ki sem jih začinila z nasekljanim ingverjem in česnom ter sojino in ostrigino omako. Dala sem jih na stran.
V drugi ponvi sem prav tako na sezamovem olju na hitro popražila vso zelenjavo (razen čebule), ki sem jo začinila samo s sojino in ostrigino omako. Zelenjavi sem začela dodajati rezance, ki sem jih trgala na manjše kose. Na koncu pa sem dodala še pripravljene kozice. Jed sem servirala na krožnik in potrosila z grobo nasekljano čebulo.
Na koncu je bilo ogromno zelenjave, skorajda preveč kozic in malenkost rezancev, a bilo je zelo, zelo slastno. 

SOLATA
Na vrtu sem porezala ves repincl, kar sem ga imela. Bil je že tak lepi in me je vabil in vabil, da sem ga morala pripraviti danes. Zraven sem skuhala en krompir, začinila pa sem ga z bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar