petek

Jedilnik, 28. 3. 2014

Petkovo kosilo (brez juhe):
  • losos s smetano
  • riž
  • solata
LOSOS S SMETANO
Dva lososova zrezka sem očistila in popivnala do suhega. Potem sem ju dala na pekač, solila, potrosila s suhim koprom in prelila s sladko smetano.
Pekač sem dala v ogreto pečico in pekla malo več kot pol ure na 200 stopinjah. Zelo je bil dober za pojest.

RIŽ
Danes mi je uspelo dober riž skuhati. V soljeno vodo sem vsipala riž in dala kuhat, da je počasi vrelo. Tik preden je bilo kuhano, sem odklopila štedilnik in pustila, da se je riž do konca omehčal. Potem sem vanj vmešala še žličko masla in pustila še nekaj minut na miru, da se je fajn poleglo. 

SOLATA
Kupila sem gentile solato, ki je baje iz Slovenije. Zdaj lahko živim v prepričanju, da je bolj "zdrava" kot pa tista iz tujine. Manj škropiva zaradi krajšega prevoza, a ne?
Solato sem pripravila s česnom in bučnim oljem in ostalimi potrebnimi sestavinami. Dobra je bila. Pa še za nekaj dni mi je ostalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar