torek

Jedilnik, 11. 3 2014

Čiščenje hladilnika oz. zamrzovalnika:
  • juha
  • meso z bučko
  • riž
  • regrat
JUHA
Za juho sem najprej porabila pol mlade čebule, košček pora in košček rdeče čebule, ki so se mi valjali po hladilniku. Zelenjavo sem narezala in jo na olivnem olju popražila. En velik korenček sem obelila in ga naribala. Dala sem ga čebuli in hitro popražila. Zalila sem z vodo, solila in skuhala. Na koncu sem dodala še malo grisa, da je bila juha bolj gosta. Zelo dobro.

MESO Z BUČKO
V skrinji sem našla par koščkov puranjega mesa, en kos piščančjega mesa in tri kokete. Vse to sem pripravila za današnje kosilo.
Puranje in piščančje meso sem najprej odtalila, nato pa ga narezala na kocke. Tudi bučko sem narezala na kocke. V ponvi sem na olivnem olju najprej popražila meso, kateremu sem dodala bučko. Začinila sem s soljo in na koncu s čisto malo origana. 
Zraven sem popekla še tiste tri kokete in vsak je dobil enega za pojest. Sicer kombinacija ni najbolj posrečena, a okusno pa je bilo vse. 

RIŽ
Za prilogo sem nam skuhala riž. Zelo dobro mi je tokrat uspel. Pa ravno dovolj je bilo, da smo vse pojedli.

REGRAT
Imela sem še nabranega od nedelje. Malo sem ga razrezala, dodala pa sem en kuhan krompir. Začinila sem ga z bučnim oljem.
Zraven sem nama ponudila še rdečo peso, ker je odprta in jo je pač treba čimprej pojesti. Sicer pa je zelo dobra, tak da jo bova brez problema zmazala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar