nedelja

Jedilnik, 23. 3. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • kremna juha iz zelene
  • rezanci z rakci
  • solata
KREMNA JUHA IZ ZELENE
Ne vem, kaj mi je bilo danes, a kupila sem kar pol kure (zmrznjene) in jo dala kuhat za juho. In to samo zato, ker je v enem receptu za kremno juho iz zelene pisalo, da je potrebna kurja jušna osnova. Ok, sem dala kuro kuhat, a ta je rabla en cajt. Je še kar dolgo po kosilu še vrela, da se je vsaj skuhala do konca. Tak pač je s starimi kurami.
Aha, juha. Imela sem jušno osnovo, v katero sem dala narezano stebelno zeleno (smo bili včeraj v MB in sem jo celo lahko kupila, ker pri nas tega ni za dobiti - je malo preveč eksotična zelenjava za naš mali kraj), eno narezano mlado čebulo in korenček, ki se je kuhal že v jušni osnovi. Vse to je še en cajt vrelo, potem pa sem spasirala s paličnim mešalnikom. Na koncu sem vlila še malo mleka notri. Ko sem servirala, sem nama dodala še žličko kisle smetane, okrasila pa sem z vejico zelene. 
Pričakovala sem nek močan okus zelene, a sem bila presenečena, ker je bila juha taka blaga in prejetnega okusa. Z veseljem smo vse pojedli.

REZANCI Z RAKCI
Zdaj sem še parkrat te rezance naredila in sem se danes opet odločla za njih. Kljub temu, da smo včeraj imeli v kitajski restavraciji kosilo.
Najprej sem skuhala jajčne rezance, ki sem jih potem pustila, da so se malo ohladili. Rakce sem odtalila in jih osušila. V ponvi sem jih na sezmovem olju popražila. Začinila sem s sojino in ostrigino omako ter z nasekljanim ingverjem in česnom.
V drugi ponvi sem popražila zelenjavo (rdečo, rumeno in zeleno papriko, nariban korenček, narezano mlado čebulo in por), ki sem jo prav tako začinila s sojino in ostrigino omako. V to sem vmešala natrgane rezance in na koncu še rakce.
Jed je bila sicer zelo dobra, a mogoče sem malo preveč ingverja dala not in je bilo malo preveč pekoče. Mali ni hotel ravno jesti tega.

SOLATA
Berivko sem kupila, ki sem jo začinila s česnom, bučnim oljem, kisom, soljo in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar