nedelja

Jedilnik, 16. 3. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • pečene perutničke
  • pečen sladki krompir z zelenjavo
  • kuhana cvetača
  • solata
JUHA
Kuhat sem dala eno govejo rebro plus vse ostale potrebne sestavine za dobro juho. Kuhano sem precedila in zasipala z domačimi rezanci.

PEČENE PERUTNIČKE & PEČEN KROMPIR Z ZELENJAVO
Perutničke, krompir in zelenjavo sem začinila s soljo in olivnim oljem. Vse sem dala na en pekač in dala pečt. Sicer sem najprej dala perutničke, čez čas pa še krompir in zelenjavo (jajčevec, bučka in korenček). 
Bilo je zelo okusno, edino ne vem spečti krompirja, da bi bil lepo hrustljav. Pa sem vklopila žar funkcijo. Ma, saj je vseeno. Glavno, da je okusno.

KUHANA CVETAČA
Nekaj cvetačinih cvetov sem skuhala na pari in postregla kot prilogo. 

SOLATA
V Hoferju sem kupla neko nazobčano zeleno solato. Tak zanimiva mi je bila videti, zato sem jo vzela. Drugače sem nameravala regrat nabrati. 
Solato pa sem začinila s česnom, bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. Kot ponavadi. Zelo je bila okusna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar