ponedeljek

Jedilnik, 24. 3. 2014

Slastno kosilo:
  • kurja juha
  • pečena kura z zelenjavo
  • popečena polenta
  • solata
KURJA JUHA
Včeraj sem skuhala en velik pisker juhe, tak da sem jo imela za danes, pa še za jutro jo je nekaj ostalo. Tokrat sem jo zasipala z ribano kašo. Potrosli pa smo si s svežim drobnjakom.

PEČENA KURA Z ZELENJAVO
Današnji dan pa je v znamenju včerajšnje kure. Ne, nisem jaz tega mesa stran vrgla ali kaj takega, kar lepo sem ga prišparala za danes. En kos sem pojedla že za zajtrk, nekaj za kosilo, nekaj pa še za večerjo. Lahko samo rečem, da je en čas ziher ne bo na jedilniku.
Kuro sem razrezala in jo dala na pekač. Posebej sem zmešala med, gorčico, curry in suh čili. S to mešanico sem prelila kose mesa. V ponev sem vlila še malo juhe. To sem dala v pečico in pekla dobre pol ure na 200 stopinjah. Proti koncu sem še žar funkcijo vklopla. Vmes sem enkrat preobrnila meso, pa potrebi še malo juhe dolila.
Ko je bilo pečeno, sem vzela meso ven iz ponve. Že prej sem si narezala zelenjavo (šampinjone, por in stebelno zeleno), ki sem jo zdaj dala v ponev, dolila sem še malo juhe in dala pečt za kakšnih 15 minutk. Slastno. Samo to bom rekla.

POPEČENA POLENTA
A je kdo opazil, da zadnje čase kar pogosto polento kuham? Če niste, pa vam jaz povem. Moj mali jo zelo rad je, pa tudi meni se je nekak priljubila. 
Včeraj sem v eni kuharski oddaji videla, kako je kuhar za prilogo pripravil polento z mlado čebulo. In sem to seveda pripravila. Torej, skuhala sem polento po navodilu. Eno mlado čebulo sem na drobno nasekljala in jo dala v polento. Zeleno (listje) sem tudi nasekljala in vmešala v polento. 
Ker nimam nobenega takega modela, sem polento vsipala na alu folijo in jo zavila ter pustila, da se je malo ohladila. Potem sem jo narezala na rezine in popekla na olivnem olju. 

SOLATA
Za solato sem uporabila še berivko, ki sem jo pripravila s česnom in bučnim oljem. V hladilniku pa sem našla še en odprt kozarec rdeče pese in še to sva do konca pojedla.

2 komentarja:

  1. Enako...se vidi da sem po moji pokojni noni.
    Skratka, pri polenti pa sploh ni problemov.
    Naredite tako kot jaz. Immer in pod muss, mešajte razmerje 1:2. V velikem loncu, tako da bo polenta lepo nizka in čez celo ponev. To se skuha kar zjutraj in pol naj odleži do poldneva. Nato pa narežete na trakce in HOP na teflon. Seveda doooobro,fino maslo naj ne manjka (ali domače ali pa kakšno francosko z morsko soljo) in naj se lepo peče na malem ognju cirka 15min. Hrustalo bo, kot čips :D

    Kura pa je itak božanska in KLASIKA..slastna!
    NJAAAAAAM, se razvajate!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, dober nasvet glede polente. Bi jo res lahko že prej naredila, da bi se do priprave kosila fajn ohladila. Potem mi vsaj ne bi razpadala ;)

      Izbriši