petek

Jedilnik, 7. 3. 2014

Petek:
  • koruzna juha
  • popečen losos
  • pire krompir
  • sataraš
  • kumarična solata
KORUZNA JUHA
Juho sem skuhala po tem receptu. Vsaj približno po tem receptu;) Najprej sem pripravila zelenjavo. Pločevinko koruze sem odprla, oplahnila (koruzo, ne pločevnike) in dala v skodelo. Potem sem enako naredila s fižolom, ki mi je ostal od včeraj. Na kocke pa sem narezala malo paprike (rdeče in zelene) in nekaj stročjega graha. Por in mlado čebulo sem narezala na kolobarje.
V loncu sem na maslu popražila čebulo in por. Dodala sem preostalo zelenjavo in malo popražila. Čez nekaj minut sem vsipala na zelenjavo eno žlico polente in zalila z vodo. Začinila sem s soljo in poprom ter malo pokuhala. Slastno.

POPEČEN LOSOS
Lososova kotleta sem očistila (odstranila kožo), do suhega popivnala in solila. V ponvi sem ju popekla na olivnem olju. Ko sem že servirala, sem ju narahlo pokapljala z limoninim sokom.

PIRE KROMPIR
Krompir sem skuhala, ga pretlačla, dodala malo kisle smetane, mleka in masla.

SATARAŠ
Čebulo, por, paradižnik in papriko (rumeno, rdečo, zeleno) sem dala pražit. Začinila sem samo s soljo. Pražla sem tak dolgo, da je fajn skup padlo. Super je bilo zraven, ker je bilo kosilo malo bolj osvežilno s to zelenjavno prilogo.

KUMARIČNA SOLATA
Eno kumaro sem obelila, jo naribala in začinila s česnom, soljo, poprom, bučnim oljem, kisom in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar