ponedeljek

Jedilnik, 17. 3. 2014

Danes:
  • goveja juha
  • domača klobasa
  • pražen krompir
  • kuhana cvetača
  • solata
GOVEJA JUHA
Juho sem si včeraj pustila; kos govedine pa sem pustila notri, da se je danes do konca skuhalo. Včeraj smo šli prehitro jest;)
Juho sem zasipala z ribano kašo, jaz pa sem si še govedino narezala in dala v juho. No, malo govedine.

DOMAČA KLOBASA
Klobaso sem zadnjič na kolinah dobila. Najprej sem jo skuhala, potem pa sem jo v ponvi z obeh strani še malo popekla. Zelo je dobra. Pa še zenf sva zraven jedla.

PRAŽEN KROMPIR
Celi krompir sem najprej skuhala, nato pa sem ga obelila in narezala. V ponvi, v kateri sem najprej popekla klobaso, sem nato popražila malo mlade čebule in pora. Dodala sem krompir, ga solila, zalila z malo juhe in popražila. 

KUHANA CVETAČA
Še zadnji kos cvetače sem narezala in skuhala na sopari.

SOLATA
Zelena solata s česnom in bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar