sobota

Jedilnik, 8. 3. 2014

Nekaj na hitro:
  • juha
  • špageti s tunino omako
  • rdeča pesa
JUHA
Današnji dan sem izkoristila za štihanje na vrtu, no vsaj dopoldan, zato nisem nič zahtevnega kuhala. Pred sem šla ven, sem nastavila juho s svinjsko kostjo, da je počasi vrela. Potem sem jo precedila in zasipala z ribano kašo.

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Tole je tako hitro pripravljena jed. Špagete sem skuhala po navodilu. Za omako pa sem najprej popražila čebulo, por in česen. Dodala sem tunino s konzerve in začinila še s koprom in svežim peteršiljem. Čez čas sem zalila s sladko smetano, popražila in v omako vmešala špagete. Sicer sem jih ogromno naredila, a smo vse pojedli. Saj smo bili lačni, ko pa smo zunaj delali.

RDEČA PESA
Ni se mi dalo s solato se ukvarjati, zato sem samo en glaž pese odprla. Pa mi je prav  pasala, ker je že en cajt nisva jedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar