torek

Jedilnik, 25. 3. 2014

Za materinski dan:
  • lečina juha
  • domača klobasa
  • maslen krompir
  • popečeni šampinjoni
  • rdeča pesa
LEČINA JUHA
Imela sem še nekaj kurje jušne osnove, a je nisem hotela samo tak skuhat. Še danes dopoldan nisem točno vedela kaj pripraviti, ko sem se spomnila na lečo. Takoj sem dala eno dobro žlico leče namakat.
Kasneje sem pa pripravila juho. Najprej sem nasekljala kos pora in eno mlado čebulo. V piskru sem segrela maslo in olivno olje in na njem popražila por in čebulo. V tem času sem narezala en korenček in nekaj stebelne zelene in oboje vsipala v pisker. Na zadnje pa sem vsipala še odcejano lečo in še malo popražila. Zalila sem z jušno osnovo in kuhala, da je bila leča kuhana. Po potrebi sem še dosolila. Zelo je bila okusna.

DOMAČA KLOBASA
Še zadnja domača klobasa, ki sem jo dobila na kolinah, je danes romala v lonec, kjer se je najprej skuhala. Kasneje pa je šla še v ponve, kjer se je malo popekla. No, saj v resnici sem jaz to naredila.

MASLEN KROMPIR
Tri krompirje sem obelila in narezala na kocke, ter jih skuhala v slani vodi. Potem sem odcedila in vsipala v skledo. Dodala sem maslo in nasekljan peteršilj ter liste zelene. Dobro sem premešala.

POPEČENI ŠAMPINJONI
Šampinjone sem spucala in jih narezala na večje kose. V ponvi sem jih na olivnem olju popekla. 

SOLATA
Sem videla, da imam v shrambi še en glaž rdeče pese, pa sem se odločla, da ga zdaj porabimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar