četrtek

Jedilnik, 6. 3. 2014

Slastno kosilo:
  • juha
  • pečena pišč. bedra
  • polenta
  • zelenjava s smetano
  • mešana solata
JUHA
Skuhala sem nam juho s svinjske kosti. Na koncu pa sem jo zasipala z rezanci. Pa še malo drobnjaka sem nam dodala.

PEČENA BEDRA
Danes pa so mi zelo dobro uspela. Ravno prav hrustljava kožica in sočno meso je bilo. Nisem pa čisto ziher, kako mi je uspelo.
Bedre sem okoli kosti zarezala v meso, da se hitreje še od znotraj popečejo. Bedre sem dobro nasolila in v te nastale žepke natrla s karijem. V vročo ponev sem vlila sezamovo olje in na njem popekla meso oz. bedre z vseh strani. Nato pa sem jih na manjšem ognju popekala in občasno obrnila. To sem počela tako dolgo, da se ob pritisku iz mesa ni več iztekala tekočina. Nato sem jih vzela iz ponve in to je bilo to.

POLENTA
Prvotno sem želela skuhati riž, a sem tik pred zdajci videla, da ga nimam dovolj. Potem sem hotela skuhat makarone, a smo testenine jedli že včeraj. Pa sem se spomnila na polento, ki je hitro pripravljena. Tak, da sem jo skuhala po navodilih. Dobra je bila.

ZELENJAVA S SMETANO
Na drobno sem narezala stročji grah, eno bučko, mlado čebulo in por. V ponev, iz katere sem vzela popečene bedre, sem vsipala zelenjavo, jo solila in na hitro popražila. Zalila sem jo s sladko smetano in dodala še žličko kisle smetane. Malo sem še popražila. Vau, kak dobro, čeprav mogoče ne najbolj zdravo. Všeč pa mi je bilo, ker je grah malo hrustal med zobmi. Slastno.

MEŠANA SOLATA
Včeraj sem pri svakinji jedla eno dobro mešano solato, zato sem danes kopirala. Narezala sem nekaj papirke (rdečo, rumeno in zeleno), nekaj češnjevih paradižnikov, mlado čebulo in por. Dodala sem še koruzo in fižol s konzerve. Začinila sem z bučnim oljem, kisom, vodo in soljo. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar