petek

Jedilnik, 14. 3. 2014

Petkovo kosilo:
  • porova juha
  • omleta z zelenjavo
  • popečen tofu
  • solata
POROVA JUHA
Na mešanici masla in olivnega olja sem najprej popražila eno na drobno nasekljano šalotko. Dodala sem en na kolobarje narezan por (beli del) in en na kose narezan krompir. Vse sem malo popražila, potem pa zalila z vodo. Solila sem in pustila vreti. Ko je bil krompir kuhan, sem spasirala s paličnim mešalnikom in dolila malo mleka. Po okusu sem še dodatno solila in poprala.

OMLETA Z ZELENJAVO
Zelenjavo (mlada čebula, rdeča in rumena paprika, bučka, jajčevec) sem narezana na manjše kose in jih v ponvi popekla. Dala sem jih ven, potem pa sem nam v isti ponvi naredla omlete, no ja bolj palačinke.
Vsakemu sem razžvrkljala dve jajci (so domače in bolj male), malemu pa eno. Maso za enega sem vlila v ponev in pustila, da se je popeklo. Na polovico sem dala zelenjavo in prepognila. Potem pa sem samo še servirala. Odlično.

POPEČEN TOFU
To sem že zadnjič enkrat delala, in sicer je to po receptu "tofu po moje". Tofu sem narezala na kocke in ga dala v marinado (sojina omaka, gorčica, strt česen), zraven pa še narezano eno šalotko. V marinadi je bila eno uro. Potem sem pa te koščke popekla v ponvi in jih servirala zraven omlete. Mogoče sem dala malo preveč sojine omake, ker je bilo malo preveč slano. 

SOLATA
Regrat in krompir. Need I say anything more?

1 komentar: