petek

Jedilnik, 28. 2. 2014

Zadnji februarski dan:
  • goveja juha
  • pečena orada
  • tofu po moje
  • regrat
GOVEJA JUHA
Še zadnjo govejo kost sem skuhala za tole juho, potem pa bo jih treba spet nabavati. Precejeno juho pa sem zasipala z rezanci, pa še drobnjak sem tokrat dodala. Včasih namreč pozabim.

PEČENA ORADA
Ribi sem najprej spucala, potem pa do suhega obrisala. Dala sem ju na pekač in v trup dala malo soli, rožmarina in limonino rezino. Tudi po vrhu sem posolila in prelila z olivnim oljem. Pekla sem pol ure na 200 stopinjah. Slastno, tako kot vedno.

TOFU PO MOJE
Da ne bo kdo mislil, da sem si jaz izmislila ta recept. Samo našla sem ga pod tem imenom. Zakaj tofu? Do zdaj še ga nikoli nisem delala, pa tudi jedla verjetno še ne. No, pa da odgovorim na vprašanje. Včeraj sva s sinom gledala otroški program, tako kot vsako jutro, in sem videla eno oddajo o izdelavi tofuja. Zdelo se mi je zanimivo, zato sem šla po KulSlo brskat po receptih. In sem pač danes sprobala. In smo vsi trije bili navdušeni.
Torej, kupila sem 200g tufu, pa smo skoraj premalo imeli. Sir sem narezala na debelejše rezine. Pripravila sem marinado (sojina omaka, strt česen, gorčica) in v njo dala tofu in fajn povaljala, da se je res z vseh strani navlekel marinade. Zraven sem dodala še narezano čebulo in narezano rdečo papriko (žal premalo). Približno tričetrt ure sem potem imela to v hladilniku.
V ponvi sem segrela sezamovo olje in na njem z obeh strani popekla tofu in zelenjavo. Odlično je bilo. Nisem mogla verjeti, s kakšnim veseljem je mali to jedel. Sem se že bala, da še bo nama vse pojedel. ;)

REGRAT
Lov za regratom je bil uspešen, saj smo ga jedli danes, pa še za enkrat ga imamo. Sicer je muka, to umiti. Koliko vode gre to v nič. Da ne govorim, kako me je že v roke nazeblo zaradi mrzle vode. Ampak dober pa je. Pa z jajčko sem ga naredla. Itak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar