ponedeljek

Jedilnik, 30. 9. 2013

Zadnji septembrski dan:
  • juha
  • sv. zrezki v naravni omaki
  • pomfri
  • polnjeni šampinjoni
  • solata
  • jagodni puding
JUHA
Jušna osnova od včeraj, segreta, dodala sem nariban korenček, na koncu pa še zlate kroglice. 

ZREZKI V OMAKI
Par manjših zrezkov s plečke sem solila in poprala. V ponvi sem segrela olje in na njem popražila meso. Čez čas sem ga odstranila in v ponvi popražila čebulo. Zalila sem z vodo in po nekaj minutah spet dodala meso, da se je še malo podušilo. Slastno.

POMFRI
Že dolgo ga nisem pripravljala, danes pa mi je kar zapasal. Krompirje sem obelila in narezala. Olje sem segrela, da je bilo fajn vroče in dodala narezan krompir. Občasno sem ga malo premešala, da se je lepo zapekel. Odložila sem ga na papirnato brisačo, da se je malo olje vpilo. Pa solila sem še. Res je bil okusen, po dolgem času.

POLNJENE GOBICE
Včeraj sem nekaj šampinjonov pustila, da sem jih lahko pripravila za prilogo. Izbrala sem polnjene, ker so mi res dobri. Očistila sem jih in bate odrezala ter jih zrezala na male koščke. V ponvi sem najprej popražila nasekljan por, dodala sem nasekljane bate in začinila (sol, poper, svež peteršilj). Proti koncu sem dodala še žličko drobtin. 
Klobučke sem namazala z olivnim oljem, jih dala na pekač in nadevala s pripravljenim nadevom. V ogreti pečici na 180 stopinj sem jih pekla 15 minut. Bili so zelo mehki in okusni.


SOLATA
Zmanjkalo mi je solate na vrtu, zato sem danes šla eno kupit. Izbrala sem gentile, ker mi je ta še nekak najboljša. Doma sem jo natrebila in umila. Začinila pa sem jo s česnom, soljo, bučnim oljem, kisom in vodo.

PUDING
Pospravljala sem kuhinjsko omaro in med drugimi živili našla eno vrečko pudinga. Pa sem jo kar porabila, da ne bi spet pozabila nanjo. Tak da sem skuhala puding po navodilih. Sama sicer nisem ljubiteljica, tako da me še vedno čaka.... Pa še premalo sem ga pocukrala. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar