sreda

Jedilnik, 4. 9. 2013

Danes:
  • juha
  • pohane perutničke
  • ajdova kaša z gobicami
  • solata
  • slivovi cmoki
JUHA
Z mojim malim sva cele dopoldneve (in popoldneve) veni, tak da nimam cajta prave juhe kuhat. Te pa uporabim kar jušno kocko, ker je hitro kuhano. V juho sem danes dodala še korenček in malo pora. Zasipala pa sem z ribano kašo.

POHANE PERUTNIČKE
Perutničke sem prerezala, dobro očistila in, suhe, začinila (sol, poper, čili). Spanirala sem jih v moki, jajcu in drobtinah. Pol pa sem jih ocvrla v vročem olju.
Pri perutničkah mi je fajn, ker so res tak hitro perajt. Približno pol ure je dovolj, da so že ocvrte, pa še tak fajn jih je obirat. Čeprav, bedrce so tudi slastne.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Skuhala sem ajdovo kašo, vodi sem dodala pol jušne kocke in lovorjev list. V ponvi sem popražla šalotko, nato pa še narezane šampinjone. Malo sem jih popražila in začinila s soljo, poprom in peteršiljem. 
Praženim gobicam sem dodala kuhano kašo in še malo popražila, zatem pa zalila s sladko smetano. Malo sem premešala in pustila, da se je kaša fajn napojila. Mnjami.

SOLATA
Danes sem pripravila mešano soalto, in sicer sem uporabila malo letne solate, malo rukole in malo rdečega radiča. Radič še sicer ni glih dovolj velik, a se mi je danes tak zluštal, da sem kar enega obglavla.
Pa videla sem, da je par stebel brstičnega ohrovta že pognalo majhne glavice. Sicer so še dosti premajhne za uporabo, a vem da počasi pa bo. Komaj čakam.

SLIVOVI CMOKI
Ne, nisem jih jaz delala. Kot prvo, zato ker jih glih ne znam naredit, in kot drugo, ker nimam cajta tega delat. Naredla pa jih je tašča, na mojo željo. Zelo so bili slastni. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar