nedelja

Jedilnik, 15. 9. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • gobova juha
  • pečena rebra
  • pražen krompir
  • pečena paprika s kajmakom
  • paradižnikova solata
GOBOVA JUHA
Končno sem tudi jaz prišla na vrsto za jurčke, samo da jaz jih nisem nabrala, ampak sem jih dobla. Pravzaprav sem dobla samo dva, tak da sem lahko naredila eno fino juho.
Jurčka sem najprej očistila, narezala in poparila. V loncu sem na olju popražila na drobno nasekljano čebulo in por ter en strok česna. Dodala sem gobice in zalila z vodo. Začinila sem s soljo, poprom, peteršiljem in timijanom. Pa še par baby korenčkov sem vrgla v juho. 
Ko je bilo kuhano, sem po potrebi še začinila in čisto na koncu vmešala še žličko kisle smetane v juho. Servirala sem in potrosila s svežim peteršiljem in drobnjakom. Odlično.

PEČENA REBRA
Ponavadi kupim rebra brez kože, a danes je imel mesar samo še rebra s kožo na voljo. Pa sem jih pač kupila. Doma sem rebra najprej zarezala po koži. Tak križ-kraž vzorec sem naredla, da se malo boljše začini in tudi prej speče.
Prerezane rebre sem začinila s soljo in poprom, v zareze pa sem nadevala suh rožmarin. Za kakšne pol ure sem postavila v hladilnik. Čez čas sem dala meso na pladenj, kožo namazala z olivnim oljem, dolila deci vode na pekač in dala v pečico. Med pečenjem sem še dolivala vodo, da je na koncu nastala fajn omakica.
Pekla sem več kot eno uro na 180 stopinj. Proti koncu sem še malo žar funkcijo vklopla, da se je kožica zapekla. Sicer je nisem jedla, ker je bila tako hrustljava, da bi si lahko zobe potrla. Je pa lepo zgledala.

PRAŽEN KROMPIR
Navdih za današnje kosilo sem dobila na sliki stenskega koledarja, ki ga imam obešenega v kuhinji. September namreč krasi slika pečenih reber, praženega krompirja in pečenih paprik. Ko sem zdaj že nekaj časa gledala to sliko, sem postala prav lakomna za takšnim kosilom. 
Za to prilogo sem najprej skuhala celi krompir. Kuhanega sem obelila in narezala na rezine. V ponvi sem na olju popražila čebulo in por. Dodala sem narezan krompir in solila. Malo sem pretlačila s kuhlo in pustila, da se je popražilo. Mnjami.

PEČENA PAPRIKA
Imam kar nekaj rumenih poldogovatih paprik, ki sem jih porabila za to okusno jed. Paprikam sem očistila seme in jih v pečici popekla. Pečico sem nastavila na žar funkcijo; papriko sem dala na mrežo, pod njo pa sem imela pladenj z vodo. Pekla sem približno 8 minutk, obrnila in pekla še 5 minutk.
Ohlajene paprike sem obelila in jih nadevala s kajmakom. V kajmak pa sem primešala svež peteršilji in drobnjak. 
Ko sem pečico izklopila, sem vanjo dala krožnik s polnjenimi paprikami, da se je kajmak raztopil. Slastno, a nezdravo.

SOLATA
Paradajz, paprika in čebula. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar