torek

Jedilnik, 10. 9. 2013

Preprosto kosilo:
  • gosta ohrovtova enolončnica
OHROVTOVA ENOLONČNICA
Končno smo dočakali drugo ohrovtovo glavo na našem vrtu. Že tak fajn je bila velika, da sem jo z veseljem danes vrezala in uporabila za kosilo. Seveda nisem porabila cele glave. Polovičko sem dala tašči, drugo polovico pa sem obdržala zase. Še od tega sem vzela pol, tako da sem za kosilo dejansko ponucala samo četrtinko. 
Liste sem najprej dala narazen in vsakega posebej dobro umila. Naša zelenjava namreč ni špricana, zato se na njej najdejo kakšni prebivalci, ki pa glih niso zaželjeni v loncu.
Umite liste sem narezala na večje kose. Umila sem tudi nekaj cvetače in brokolija ter en por prav tako z našega vrta.
Svinjsko meso (plečko) sem solila in poprala in narezala na manjše kocke. V loncu sem segrela olje in na njem na hitro popražila meso. Popečene kocke sem vzela ven in v lonec vsipala narezan por, da je malo uvenel. Zdaj sem dodala še preostalo domačo zelenjavo in nekaj zmrznjenega korenčka (sicer malo odtaljenega). Vrnila sem meso in zalila z vodo.
Začinila sem s soljo, poprom, svežim peteršiljem, lovorjevim listom, timijanom, svežim rožmarinom (zelo malo) in mleto sladko papriko. 
Pustila sem, da je počasi vrelo in občasno malo premešala, da sem preverila kako se kuha. Proti koncu sem dodala še dobro žlico prosene kaše, da se je malo zgostilo. Pustila sem zelo gosto enolončnico, tak da se te naješ. Za dekoracijo pa sem potrosila z domačim drobnjakom.
Za sladico pa sva jedla domače breskve in jabolka. Ni ga boljšega, kot imeti domačo zelenjavo in sadje za mizi.


Ni komentarjev:

Objavite komentar