četrtek

Jedilnik, 5. 9. 2013

Kam le čas beži:
  • juha
  • ribje palčke
  • pražen krompir
  • pražene gobice
  • solata
JUHA
Tokrat pa sem si vzela časa in skuhala ta pravo svinjsko juho. Eno kost sem dala kuhat, zraven pa seveda vso potrebno zelenjavo in začimbe. Kuhano in precejeno sem zasipala z rezanci.
Pa domači drobnjak je tudi bil notri, čeprav ga na sliki ni.

RIBJE PALČKE
Nekaj sem jih še od zadnjič imela v skrinji, te pa sem jih danes ponucala, da se mi to ne bo več valjalo po predalu.
V ponvi sem segrela olje in v njem na hitro popražila palčke. Saj niso tak slabe, neki kulinarični presežek ali pa vsaj dosežek pa tudi niso.
Vprašanje, kdaj se bom spet na njih zmislila in jih kupila. Po mojem še dolgo ne.

PRAŽEN KROMPIR
Ej, kak se mi je danes zluštal. To ni pogosta situacija, da bi meni pražen krompir zadišal. Well, it happened today.
Krompir sem najprej skuhala, potem sem ga obelila in narezala na rezine. Malo pora in šalotke sem nasekljala in v ponvi na olju popražila. Dodala sem krompir in začinila s soljo. Dolila sem še maličko juhe. Pa je to bilo to.

PRAŽENE GOBICE
Nekaj šampinjonov sem očistila in narezala na rezine. V ponvi sem popražila šalotko in dodala gobice. Začinila s soljo in poprom ter dodala vejico peteršilja. Vmes malo premešala in dolila malenkost vode. 

SOLATA
Khm, khm, glavni fotograf je pozabil slikati, a imela sva tudi solato. Mešanico, tako kot včeraj, letne solate, rukole in rdečega radiča. Pa še malo krompirja sem zraven dala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar