četrtek

Jedilnik, 12. 9. 2013

Košarka je...:
  • kumarična juha
  • popečena sv. plečka
  • ohrovtove krpice
  • solata
KUMARIČNA JUHA
Imam kar nekaj kumaric, pa sem jih nekaj uporabila za juho. Eno veliko, pa nekaj malih sem obelila in naribala. Solila sem in pustila, da je sok spustil. En krompir sem narezala na majhne kocke.
V lonec sem dala kumare, krompir in zalila z malo vode ter dala kuhat. Začinila sem s poprom, malo ingverja, dvema celima strokoma česna in enim lovorjevim listom. Ko je bilo kuhano, sem odstranila česen in lovorjev list. S paličnim mešalnikom sem zmiksala juho, da je nastala fajn gosta juha. Za piko na i pa sem dodala še žličko kisle smetane. Zelo okusno.

POPEČENA PLEČKA
Dva zrezka sem potolkla in ju začinila (sol, poper, vegeta) in ju v ponvi popekla z obeh strani. Nisem ju predolgo cmražla, da ne bi se preveč posušila. Ravno prav je bilo mehko; vsaj moj kos. 

OHROVTOVE KRPICE
V bistvu je to kopija zeljnih krpic, le da sem uporabila oz. porabila tisto četrtinko ohrovta od zadnjič. Liste ohrovta sem dobro umila in jih narezala na večje kose. Solila sem in pustila, da se je malo omehčalo.
V ponvi, v kateri sem prej popekla meso, sem popražila malo čebule. Dodala sem narezano slanino in še to popražila. Temu sem dodala ohrovt in začinila (poper, sladkor). Ko se je malo omehčalo, pa sem dodala še kuhane jajčne krpice. Se mi je zdelo še skoraj boljše kot pa z zeljem. 

SOLATA
Radič z endivijo in s trdo kuhanim jajcem. Začinila pa sem s soljo, olivnim oljem in balzamičnim kisom. 

Glasbena podlaga za nocojšnjo tekmo. Te pa upajmo, da bo uspešno.

2 komentarja:

  1. Domače,za ob zvokih pokanja polen in letenja isker v stari nonini pečici, ob vonjih višnjevega štrudla, ter ob zvokih radostnih otrok in prijateljev zbranih za mizo. Tako, nekako....domače.
    Juhica, glavna jed, solata. Res okusno.

    OdgovoriIzbriši