nedelja

Jedilnik, 8. 9. 2013

Po praznovanju:
  • juha
  • piščančji žur
  • kuhana cvetača
  • solata
  • sladica
JUHA
Včeraj je bil pomemben dan, saj je moj sinko praznoval 1. rojstni dan. Njemu na čast smo pripravili piknik za vso družino. Ker je nekaj hrane ostalo, sva danes to jedla za kosilo. 
Med drugim je ostalo nekaj goveje župe, ki sem jo segrela. Pa kot ponavadi zlate kroglice. 

PIŠČANČJI ŽUR
Za žar sem pripravila belo piščančje meso in tistih nekaj popečenih koščkov, ki so ostali, sem danes uporabila za piščančji žur.
Pečeno meso sem nadevala v pekač in prelila s sladko smetano. Potrosila sem s svežim rožmarinom, ki sem ga dobila v dar. (Hvala) Čez to sem nadevala rezine pršuta in rezine sira. Pekla sem približno 15 minut na 180 stopinjah.


KUHANA CVETAČA
Jeee, že druga cvetača je dovolj zrela za rabo. Sicer nisem cele odrezala, ker je ogromna, sem samo nekaj cvetov odrezala. (A se to sme?) Brokoli pa ima take male glavice, da jih imam samo za sina, sama pa cedim sline.
Cvetačo sem narezala na manjše kose in jo skuhala v slani vodi. Oh, kako je pasala.

SOLATA
Paradajz, paprika, čebula.

SLADICA
Po popoldanskem počitku sva si privoščila še sladico, in sicer vse kar je od včeraj ostalo: malo torte (PPS), madžarska pita (svakinja), jabolčna pita (sestra). Jaz nisem nič pekla. Nimam roke za to. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar