ponedeljek

Jedilnik, 16. 9. 2013

En čuden mix:
  • piščančja juha
  • hamburger
  • paprika s kajmakom
  • jajčevci v tržaški omaki
  • kumarična solata
JUHA
Kuhat sem dala piščančjo prsno kost, katere se je držalo še nekaj meseka. Zraven pa še vso jušno zelenjavo in začimbe. Zasipala pa sem z rezanci. Pa še drobnjak sem dodala na koncu.

HAMBURGER
To je bilo danes eno tako posebno kosilo za naju dva. Kupila sem svinjske pleskavice, ki sem jih najprej malo sploščila, da so bile hitreje pečene. V ponvi sem segrela čisto malo olja in na njem popekla pleskavice z obeh strani. Pečene sem dala na krožnik in v toplo pečico, da se niso ohladile. V isti ponvi pa sem potem na čisto nizki temperaturi popekla še sezamovo štručko z notranje strani. Tak je boljša.
Hamburgerje sva si nadevala po željah, na voljo sem imela majonezo, kečap, zenf, rezine paradižnika.

PAPRIKA S KAJMAKOM
V bistvu sem to jed naredila samo zaradi tega, ker so mi včeraj ostale tri paprike, pa še kajmak sem imela in sem želela to danes porabiti.
Paprike sem najprej popekla v pečici in ohlajene olupila. Nadevala sem jih s kajmakom, kateremu sem dodala peteršilj in drobnjak, ter jih dala v toplo pečico, da se je kajmak raztopil. Zelo je bilo dobro, pa še pasalo je zraven hamburgerja.
Nekaj informacij o kajmaku.

JAJČEVEC V TRŽAŠKI OMAKI
Na te moje jajčevce čakam že tako dolgo, da sem si na koncu morala kupiti jih v trgovini. Pač ni domači, a za lušte pa je. Malo sem pogledala po receptih in našla enega zanimivega.
Pol jajčevca sem narezala na šest debelejših rezin, ki sem jih posolila in pustila nekaj časa, da so spustile sok. Baje, da so potem boljši.
Ponev sem segrela in jih v njej na hitro popekla z obeh strani. Popečene sem dala na krožnik in jih posipala s sesekljanim peteršiljem in česnom. Prelila sem z olivnim oljem in pustila en čas stati, da so se prepojili. Zelo, zelo okusna jed. Priporočam.

KUMARIČNA SOLATA
Imela sem še eno veliko kumaro, ki sem jo obelila, potem pa sem jo kar z lupilcem narezala na tanke rezine. Sredico oz. koščice sem seveda zavrgla.
Solati sem dodala še par koščkov paradižnika in začinila s soljo, poprom, bučnim oljem, kisom in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar