nedelja

Jedilnik, 29. 9. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • popečen puranji zrezek
  • ajdova kaša z gobicami
  • solata
JUHA
Tokrat sem dala kuhat sv. kost + vse ostale stvari, ki pašejo zraven (peteršilj, por, čebula, začimbe). Skuhano sem precedila in dodala korenček (baby). Ko je bilo kuhano, sem zasipala z razžvrkljano jajčko. Dobra je bila.

POPEČEN PURANJI ZREZEK
Dva zrezka sem potolkla, solila in poprala. V ponvi sem segrela olivno olje (z rožmarinom in česnom*) in v njej popekla oba zrezka. Čisto preprosto, a okusno.
*Ko sem dobila rožmarin, sem ga nekaj uporabila za olje. V steklenico sem dala dve vejici rožmarina, pet strokov česna in prelila z olivnim oljem. Zdaj se je že fajn prepojilo z okusom in trenutno uporabljam samo tole olje, kadar rabim olivno olje.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Ajdovo kašo sem skuhala v jušni osnovi, se pravi od juhe, ki sem jo kuhala. Dodala sem še en lovorjev list. Kašo sem pustila, medtem časom pa sem pripravila gobice.
V ponvi sem najprej popražila malo pora, zatem pa dodala narezane šampinjone. Začinila sem jih s soljo, poprom in svežim peteršiljem. Ko so se popekli, sem dodala kuhano kašo in zalila s sladko smetano. Še malo sem popražila in potem pustila, da se je kaša fajn prepojila.

SOLATA AUTUNNO
Za solato sem pogledala, kaj se nahaja na vrtu. Našla sem še en rdeči radič, eno papriko, en paradižnik in vse to uporabila za tole jesensko solato.

Za optimistični pogled na današnji deževni dan pa priporočam tole pesmico. Tudi film se splača pogledat, ker je zelo dobra komedija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar