ponedeljek

Jedilnik, 2. 9. 2013

Na prvi šolski dan:
  • juha
  • piščančje prsi v omaki
  • špageti
  • solata
JUHA
Včeraj sem si pustila jušno osnovo, ki sem jo danes samo segrela. Pa zlate kroglice sem spet uporabila. Res si nisem dosti dela naredila danes.

PIŠČANČJE PRSI V OMAKI
Meso sem najprej potolkla in solila. V ponvi sem segrela olje in v njej popekla meso. Popečeno meso sem vzela ven in v ponvi naredila omako. Popražila sem čebulo in dodala paradižnik, papriko in česen. Med praženjem sem mešala in zalila z malo vode, v kateri so se kuhali špageti. 
Pred koncem sem dodala žlico kisle smetane in začinila z mleto papriko. V bistvu je bila to neke vrste sataraš omaka. Dobro je bilo.

ŠPAGETI
Pač skuhani po navodilih. Kot vedno Barilla no. 1.

SOLATA
S skrinje sem vzela en paketek stročjega fižola, ki sem ga skuhala. Potem sem pustila, da se je ohladilo. Začinila sem s česnom, soljo, poprom, bučnim oljem, kisom in vodo. Mnjam.

2 komentarja:

  1. ZELO, ZELO, ZEEEEEEELO po mojem okusu. Saj veste, putika my favourite :D

    O jaaaa. Numero UNO! Točno to. In ko navijaš na vilice ima da šprica vse okoli :D.
    SIMPATIČNO!!!

    Ravno včeraj sem užival v domači solati iz stročjega fiŽolja, hihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pišika je res dobra, prsi pa je fajn delat, ker so res hitro perajt. Hehe, pa je res vse špricalo včeraj.

      To pa je bil telepatski prenos misli. Hehe.

      Izbriši