torek

Jedilnik, 24. 9. 2013

Jesen je tu:
  • zelenjavna juha
  • pečeno belo meso (piščančja prsa)
  • pečen krompir
  • pohane marele
  • solata
  • slivovi cmoki
JUHA
Šla sem malo po vrtu in nabrala nekaj zelenjave, ki sem jo potem uporabila za današnjo juho. Bila je čudovita, skoraj bi lahko že bila samostojna jed. Moj se je že ustrašil, da tudi je, pa sem ga kar hitro pomirila, da še pride glavna jed na vrsto. 
Dve koruzi sem posebej skuhala. V drugem loncu sem na olivnem olju popražila malo šalotko, nasekljano seveda, potem pa dodala eno narezano papriko, nekaj glavic brstičnega ohrovta, malo cvetače, malo brokolija, en narezan por, tri češnjeve paradižnike, peteršilj, lovorjev list, sol in timijan. Zalila pa sem z vodo, v kateri sem skuhala koruzo.
Malo pred koncem sem dodala še majaron in zeleno ter po potrebi še dosolila.  Koruzo sem zrezala dol s stroža in jo tudi dodala juhi. Odlična juha je bila. Za piko na i pa še sveži drobnjak.

PEČENO MESO IN PEČEN KROMPIR
Krompir sem narezala na kocke in ga dala v pekač. Začinila sem ga z rožmarinom in soljo. Prelila sem z nekaj kapljicami olja in premešala. Potem sem dodala kurjo mast oz. mastni del stare kure (sem imela še v skrinji, ko sem dobila domačo kuro). Ta stvar namreč da pravi žmah. To sem dala v ogreto pečico in pekla dobrih 25 minutk.
Meso sem imela narezano na zrezke, ki sem jih solila in poprala. Dala sem jih h krompirju, ko je bil ta že na pol pečen. Z mesom vred sem pekla še dodatnih 20 minutk, zadnjih nekaj minut pa sem imela žar funkcijo vklopljeno, da se je fajn zapeklo. Slastno.

POHANE MARELE
Včeraj sem spet šla v gozd. Tokrat sama. Popoldan. Šele, ko je nekaj začelo okoli mene šušteti, sem se zavedala, da me je malo strah. Ker sem točno vedela, kje so gobe, sem hitro odšla pogledat po teh krajih, jih pobrala in švignila ven. Sicer sem opazila še ogromno novih, tak da me zdaj mika, da bi mogoče šla po več.  Ne vem še...
Štiri marele sem našla, danes sem jih malo očistila, kar pomeni, da sem z nožekom postrugala umazanijo s kapice in jo pobrisala s papirnato brisačo. Nisem je pa nič umivala.
Marele sem solila, poprala in posipala z nasekljanim česnom in peteršiljem. Spanirala sem jih v moki, jajcu+mleku in drobtinah. Ocvrla sem jih v olju. Na ta način so najboljše, čeprav nezdrave. We've got to live dangerously sometimes.

SOLATA
Spet en mix repincla, rukole, rdečega radiča in kuhanega krompirja. Imela sva celo skledo solate, pa sva jo vso zmazala.

CMOKI
Eh, nisem jih jaz naredila. Pa bog ne daj, da bi jih po kosilu jedla. Saj bi se razpočla. Ne, tile lepo čakajo na večerjo. Takrat bodo šli pa za med.

Ni komentarjev:

Objavite komentar