petek

Jedilnik, 27. 9. 2013

Petek:
  • juha
  • oslič v pivskem testu
  • kuhan brstični ohrovt
  • krompirjeva solata
JUHA
Kar na hitro sem juho skuhala; uporabila sem piščančjo prsno kost, pa vse kar paše zraven. Kuhano sem precedila, potem pa dodala zlate kroglice. Čisto preprosto, da nas je malo pogrelo, ko pa je taki turoben dan.

OSLIČ V PIVSKEM TESTU
Tokrat sem poiskala naslednji recept za pripravo osliča. Fileje sem odtalila in jih osušila. Začinila sem jih s soljo, poprom, vegeto in limoninim sokom. Pripravila sem testo, vendar manj, kot je zapisano v receptu. Uporabila sem pet žlic moke, eno jajce in en deci piva. Premešala sem in pustila en čas na miru.
Najprej sem v ponvi segrela olje. Vsak file sem pomočila v jajčno testo in ga takoj dala v vroče olje, da se je prijelo. Ko se je na eni strani ocvrlo, sem obrnila. Ocvrte fileje sem dala na papirnato brisačo, da se je olje malo vpilo. Okusni so bili.

KUHAN BRSTIČNI OHROVT
Zdaj pa je že kar velik moj brstični ohrovt, tako da sem ga danes nekaj nabrala in ga skuhala v jušni osnovi. Mogoče sem ga malo predolgo imela v vodi, a je kljub temu bil zelo dober. Še posebej zato, ker je moj.

KROMPIRJEVA SOLATA
Že zelo dologo je nisem pripravila, pa k ribam paše. Tako je v bistvu to bila priloga in solata hkrati. 
Krompir sem najprej skuhala. Potem sem ga obelila in narezala na rezine. Dodala sem narezano čebulo; začinila pa sem z bučnim oljem, kisom, soljo in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar